Söndag?

Publicerad 2015-05-16 13:04:11 i Juusse,

Åh herregud, det som inte fick hända har hänt. Eftersom hjärtat var ledig torsdag OCH fredag, så känns det idag som: söndag! Innebär det att jag har en söndag imorgon också? I hope not!?

Igår tog vi verkligen tillvara på det fina vädret. Körde in till Hässleholm efter frukosten. Promenerade ner på stan med lilla E i sin Babybjörn. Var något event där med prova på grejer, klätterväggar etc. Fikade med innan vi återvände till huset efter nån timme. Grillade hamburgare till middag, mums! & alla tre Estrellas sommarnyheter till fredagsmyset. Det är så gött för nyfikna mig när andra köpet nyheter, för jag vill så gärna prova. Oftast är det inte mycket att hänga i granen, och då är det extra skönt att slippa köpa hem enorma 300g påsar! Förstår inte varför man inte kan sälja smakprov?

Idag är det trist väder. Hjärtat har varit duktig och klippt färdigt hela vår jäkla gräsmatta. Jag & lilla E har mest slappat. Hon tar ännu en powernap nu så jag tänkte passa på att duscha. Får se vad denna lördag med enormt stänk av söndagskänsla har att erbjuda. Är sugen på en mysig hemmakväll faktiskt. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

23årig Skånetös med intresse för bland annat inredning, kläder & matlagning :) Lycklig sambo med världens bästa Viktor och vår fina lilla flicka Ellie, som föddes i oktober -14 ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela