Morgnar är heliga.

Publicerad 2015-05-11 08:50:00 i Juusse,

Godmorgon :)

Somnade på soffan igår framföd Eat, Pray, Love - tyvärr! För den var bra det jag hann se. Var på söndagsmiddag i Hässleholm igår, träffade även storasyster och Idun där ♡ 

Hostat och haft allergi även inatt, så det var kanske bra att jag sov där nere så jag slapp störa min älskling. 

Lilla E väckte mig för en timme sedan, tjugo i åtta. Det är så mysigt att ge henne gröt på morgonen, hon tycker det är sååå gott! Gapar som en fågelunge efter skeden om man inte är tillräckligt snabb :) sen när hon fått sin mat bäddade jag ner henne i babysittern där hon jollrar vidare, men trött är hon. Snart dags för en powernap. 

Har varit ute med Samson lite, så skönt att bara kunna släppa ut honom och kalla in när han är klar :) det går ju inte med Akilles, och då är det skönt att ha hundgård. Men Akilles är kvar hos M hela veckan, då chansen att det blir valpar ökar. Saknar honom, samtidigt som det är så mycket lugnare att ha hand om en. 

Jag vägde mig idag, nästan -1,5kg på en (!!) vecka! Härligt! Nästa vecka ska det mätas, längtar. Nu är det frukost som pågår: kvarg med jordgubb & rabarbersmak (♡) samt granola och blåbär. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

23årig Skånetös med intresse för bland annat inredning, kläder & matlagning :) Lycklig sambo med världens bästa Viktor och vår fina lilla flicka Ellie, som föddes i oktober -14 ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela