Lördagsgodis!

Publicerad 2015-05-09 22:25:17 i Juusse,

Igår efter middagen följde Oskar med oss hem över helgen :) jag & E gick och lade oss rättså tidigt medan grabbarna kollade tv.

Idag har vi inte gjort allt för mycket. Var en vända i stan för att handla inför veckan samt lämna hjärtat & hans fars tips. Oskar hyrde en film åt oss också, blev Nightcrawler till slut. Jag blev nerröstad då jag ville se The babadook) - sen körde vi iallafall hemåt :) blev tacos till middag, lördagsgodis & marioparty på Wii och nu film och snacks. Unnade mig några nachochips samt lite godis idag, annars har jag varit duktigt strikt hela veckan! Men kvällen nu får bjuda på grönsaker och dipp, är inte sugen på alternativet - dvs chips.

Samson har blivit borstad & badad ikväll. Imorgon kommer Akilles hem igen, han har bott hemma hos flickvännen Safira i helgen i ännu ett hopp om att det ska bli valpar. Han får ha sin borstning och bad när han kommit hem ♡

Nej, en dusch nu kanske och ner i sängen. Är trött och har sjuk allergi! Mot vad? Ja, det hade varit skönt att veta! Tur jag har kvar allergitablerterna jag fick ut för något år sedan. Så får man användning av dom också innan datumet går ut, haha. 

Åh lilla E har börjat med att protestera i tårar när vi lämnar rummet idag. Märktes väldigt tydligt när vi skulle natta henne ikväll, huujedamig! Har laddat hem appen The wonder weeks som jag blev tipsad om, och den visar att hon är i en sådan period nu i sin utveckling. Kul att det stämmer någorlunda! :) 

Godnatt på er ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

23årig Skånetös med intresse för bland annat inredning, kläder & matlagning :) Lycklig sambo med världens bästa Viktor och vår fina lilla flicka Ellie, som föddes i oktober -14 ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela