Lata dagar!

Publicerad 2015-05-17 20:45:34 i Juusse,

Nej, idag har det inte känts som en söndag för mig. Den hade jag igår. Innebär detta att min vecka kommer kännas längre, eftersom det idag är måndagsfeeling för mig? Mindfuck x3000, haha! Får helt enkelt ställa in mig på att det ÄR måndag IMORGON.

Idag har vi fått lite gjort här hemma. Hjärtat har bytt däck på sin firmabil. Jag har städat huset samt slängt igång en maskin tvätt. Vid tre var vi bjudna ner till Hässleholm på middag, där även storasyster & Idun dök upp. Mys!

Nu är vi hemma och myser med lite onyttigheter. Ibland får man! Invägning imorgon, samt mäta. Ska bli spännande ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

23årig Skånetös med intresse för bland annat inredning, kläder & matlagning :) Lycklig sambo med världens bästa Viktor och vår fina lilla flicka Ellie, som föddes i oktober -14 ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela