Hm.

Publicerad 2015-05-19 20:34:15 i Juusse,

Godkväll bloggen.

Idag har jag hunnit med att promenera 4km-rundan med vagnen och Samson. Hann ut mellan skurarna, som tur var. Jäkla väder, var tog värmen & solen vägen?

Kvällsmat: biffar med sås & sommargrönsaker :) efterrätt: lite jordgubb-rabarber kvarg med nyplockade rabarber från trädgården. Passade på att plocka in och tärna upp. Får väl göra kräm eller paj en dag. 

Funderar lite på att sluta blogga. Det är visserligen något jag gjort LÄNGE och egentligen är enda anledningen för min egen skull. Skönt att "föra dagbok". Jag lägger ju ut så mycket bilder på Instagram och Facebook, så bloggen börjar kännas lite överflödig. Tror jag ska testa låta bli att skriva på ett tag, om jag inte verkligen känner för det. Så får vi se. Får jag ingen abstinens plockar jag bog bort bloggen efter många trogna år.




Kommentarer

Postat av: emma :)

Publicerad 2015-05-19 21:29:57

tänkte på exakt samma sak idag! Känns som om jag inte har tid för det längre och när Jag väl har det så är känns det mer som ett måste/börda än något som är kul... Fast det kommer kännas tomt att inte läsa din blogg om du slutar ♡

Postat av: emma :)

Publicerad 2015-05-19 21:29:59

tänkte på exakt samma sak idag! Känns som om jag inte har tid för det längre och när Jag väl har det så är känns det mer som ett måste/börda än något som är kul... Fast det kommer kännas tomt att inte läsa din blogg om du slutar ♡

Postat av: emma :)

Publicerad 2015-05-19 21:30:01

tänkte på exakt samma sak idag! Känns som om jag inte har tid för det längre och när Jag väl har det så är känns det mer som ett måste/börda än något som är kul... Fast det kommer kännas tomt att inte läsa din blogg om du slutar ♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

23årig Skånetös med intresse för bland annat inredning, kläder & matlagning :) Lycklig sambo med världens bästa Viktor och vår fina lilla flicka Ellie, som föddes i oktober -14 ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela