Good stuff!

Publicerad 2015-05-18 08:01:59 i Juusse,

Godmorgon indeed :)

Har en tös sedan cirka två dagar tillbaka inte varit sig själv. Hon bölar & gnäller samt skriker och visar allmänt dåligt humör. Kände runt i munnen på henne och nu är det hårt däruppe, kanske tänderna som är påväg att spricka igenom? Undrar om de där uppe hinner före de man skymtat nertill? Hon är även bölig om nätterna, stackaren ♡ hoppas det blir bättre snart. Ska iväg och köpa en gel man smetar på tandköttet ifall hon inte blir bättre.

Jag själv är ett vrak också. Utslag på händer/fingrar, under halsen, på & i näsan osv. Nyser oavbrutet, måste snyta mig hela tiden och måste inhalera Bricanyl för att kunna sova om nätterna. Hostan har blivit bättre. Allergitabletter biter inte. Känns som om jag är vrålförkyld - HATAR allergi!

Men allt detta åt sidan: det är en härlig morgon! Väga - mäta för mig idag. Nu är jag snart nere på -13kg sedan kostomläggningen i januari. Och sedan dess har jag också minskat -10cm i midjan. -11cm över höften. -7cm över låren och -1cm om armarna. Är så glad att det fortfarande visar bra resultat :) nästa månad har jag hållt på 6 månader. Det ska bli spännande att se hur mycket jag blir av med på ett helt år!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

23årig Skånetös med intresse för bland annat inredning, kläder & matlagning :) Lycklig sambo med världens bästa Viktor och vår fina lilla flicka Ellie, som föddes i oktober -14 ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela