Goderafton.

Publicerad 2015-05-13 22:11:30 i Juusse,

Imorse efter grötstund, klädbyte & packa väskorna begav jag och lilla E oss till Anna och Caspian. 

Igår blev prinsen ett halvår, så givetvis hade vi med oss presenter! Ett JaBaDaBaDo-födelsedagståg med ljus, samt en "dop-tavla" :) åt äggröra med lök, mozzarella & oliver och drack en kopp kaffe till frukost. Regnet vräkte ner så det blev slö-mys och en massa skitsnack fram tills det var dags att köra till babysimmet ♡

Lika mysigt som alltid :) nästa gång är sista gången, lite ledsamt ändå. Ska försöka ta mig till badhuset iallafall minst en gång i månaden sen. Tycker det är mysigt & vettigt! 

Efteråt ilade vi till Vinslöv för Ellies BVC. 6 månaders-koll för henne. Lite sent tycker jag, hon är ju nästan närmre sju månader än sex nu. Men men .. tuffsan har hunnit bli 66cm lång och väger 7155g! Så skönt att veta att allt funkar med maten och så, man är ju nybörjare med allt.

Efter körde vi hem till oss. Slängde ihop middag och grabbarna var hemma lagom tills det stod på bordet. Hamburgertallrik med olika tillbehör: bacon, sallad, ost, tomat, jalapeños osv. & potatiskroketter för alla utom moi. Blev soffläge och lite tv-spel innan A, F & C åkte hem. Hjärtat & jag lirade en runda Mario Party innan jag nu kastade in handduken. Är dödstrött och det kommer en dag imorgon med ♡

PoK




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

23årig Skånetös med intresse för bland annat inredning, kläder & matlagning :) Lycklig sambo med världens bästa Viktor och vår fina lilla flicka Ellie, som föddes i oktober -14 ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela