För & nackdelar.

Publicerad 2015-05-06 22:34:32 i Juusse,

Det finns för och nackdelar med precis allt! Ingen regel utan undantag och ingen upp utan ner.

Jag sa innan jag fick barn att jag inte kommer vara typen som klär min dotter sådär överdrivet flickigt. Det tycker jag visserligen heller inte att jag gör: allt är ju inte rosa, fluffigt och Hello Kitty direkt. Jag gillar mer 'jordnära' färger. Vitt - beige - gammelrosa. Men lite rosa såklart! Jag har också alltid sagt att jag AVSKYR "ankstjärt", ni vet sådana fula volanger i rumpan på strumpbyxor? Och det har jag stått fast för: tills jag fick se volangisar. Leggings med volangrumpa. Dom är ju för söta! Tycker det är ett helt annat plagg än ankstjärts-strumpbyxorna. För det första är det leggings, vilket är mer byxor. Sen är volangen fylligare och snyggare än på de där ankstjärts-strumpbyxorna. 

That's my point of view. Så fort det går ska jag köpa hem ett par volangisar, några dregglisar samt en underbar scarf med matchande mössa ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

23årig Skånetös med intresse för bland annat inredning, kläder & matlagning :) Lycklig sambo med världens bästa Viktor och vår fina lilla flicka Ellie, som föddes i oktober -14 ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela