Publicerad 2015-05-10 00:01:12 i Juusse,

Idag går tankarna lite extra till underbara, fina, saknade farmor ♡ det har nu gått 6år sedan du lämnade oss. Idag skulle du fyllt 78år. Tiden går så fort, men alla varma barndomsminnen bär jag med mig. I mitt hjärta & minne lever du och farfar kvar. Jag kommer aldrig glömma din underbara mat & bakning, de goda hallonen i trädgården, smulgubbarna & smultronen, alla gånger jag hjälpt till i trädgårdslandet bland morötter och potatis, fia med knuff, alla cykelturer, bad och övernattningar, ditt skratt & att doften av tvättmedel eller kanelbullar kopplar mig direkt till dig. Det kommer heller aldrig finnas någon som kunde bädda så skönt som du.

Är tacksam att jag fick äran att ha dig som farmor. Du har gett mig så mycket! Jag saknar dig så, snälla hälsa & krama farfar, mormor och morfar från mig ♡ jag hoppas att ni alla kan se Ellie däruppe ifrån, jag hade så gärna viljat visa upp henne för er. 

Jag kommer snart och hälsar på. All kärlek till dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

23årig Skånetös med intresse för bland annat inredning, kläder & matlagning :) Lycklig sambo med världens bästa Viktor och vår fina lilla flicka Ellie, som föddes i oktober -14 ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela