En månad!

Publicerad 2015-05-08 14:08:41 i Juusse,

Det är exakt en månad till min födelsedag :) tiden går fort! Det finns en del jag redan vet att jag får som jag ser fram emot, och det är först & främst spamyset med mitt livs kärlek ♡ sen får jag de där underbara tallrikarna jag skrev om för ett tag sedan av min underbara pappa ♡

Annat som står högt på önskelistan är en ny parfym. Älskar den jag har (Michael Kors), men saknar min Lady Million också. Vill också ha 4 tavlor från Vee Speers - men har fastnat för fem. Jag skulle inte bli ledsen över en MK väska. Inte heller en Thomas Sabo charm, gärna som förknippas med Ellie ♡ vill också ha tatueringstid, så fort jag kommit på var jag ska ha den. Ett par röda, höga Converse och ett par vita Nike Air Max. 

Mycket man vill ha, får beta av så fort pengar rullar in :) tills dess är jag glad & tacksam för allt, som vanligt, men givetvis är det en extra kick om man för något man suktar efter. Listan till Ellie är betydligt längre. Åh, är så sugen på en ordentlig shoppingrunda! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

23årig Skånetös med intresse för bland annat inredning, kläder & matlagning :) Lycklig sambo med världens bästa Viktor och vår fina lilla flicka Ellie, som föddes i oktober -14 ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela